tirsdag 15. juli 2008

Detaljer




Hei!
I dag kommer jeg med noen detaljebilder i fra hjemmet vårt! Som interiørfrelst er jeg opptatt av detaljer og småting i huset som setter litt karakter og stemning i rommene. Det er så lite som skal til! Da jeg så denne nydelige St.paulien i en vakker butikk i Sarpsborg, måtte jeg ha den... Fikk en hærlig "blåveis"følelse, så yndig og vakker, og koster jo ikke store slanten heller!
Aliment -puten i lin er fra Jeanne d`arc, og gjør så mye ut av seg. Denne, samt sifonflasken er kjøpt i gavebutikken i Halden, "Alletider`s gaver og interiør".
Håper alle har en fin sommer og koser seg med sine kjære. I dag har Raymond, min mann, hatt med seg Cornelia på Sirkus Arnardo i distriktet her. Det var selvfølgelig en begivenhet:). Jeg har vært hjemme med Edward, siden hn bare er 7 mnd er det greit å vente en liten stund før han blir med på all galskapen, det blir jo nok morro her hjemme av og til:)!
Ønsker alle fortsatt en fin uke!
klemmer Heidi-anitha

Ingen kommentarer: