torsdag 25. mars 2010

Tiden er inne..



Ja - jeg føler vel at tiden er inne...

Det er tid for meg å gå videre.

Siden bloggen har fulgt livet mitt siden jeg startet å blogge for 2 år siden
vil jeg i kveld si takk for meg..

Det er ikke alltid livet tar den vendigen man tror
Heller ikke blogglivet, for dette går så ofte hånd i hånd..

Men for å gi en liten forklaring om jeg skal det -
føler jeg det ikke riktig ¨dele så mye til alle der ute lenger...

Verden der ute er faktisk stor..

Det å være en blogger som deler med seg fører med seg ganske mye.
Ikke alltid så lett å forstå
men for meg blir det riktig å lytte til seg selv.


Jeg vil ha livet mitt for meg selv.


Som dere vet har jeg startet på ny -
og jeg har sett at livet for meg nå er så mye...

Døgnets timer blir fyllt med glede, latter, turer i parken,
 gode myke og snille barnehender.

Det er like før knoppene på trærne skyter skudd,- de små blomstene under den kalde jordskorpa kommer opp,- samtidlig som min hverdag får kjenne den nye friske vårluften og jeg ser en blå himmel..


Jeg vet ikke om jeg vil blogge igjen -
men jeg  vil la den få stå her som et minne om noen vil titte innom,-
eller i det heletatt for min egen del.

Den var en del av meg..


Noen av de siste innleggene mine er korrigerte.
Jeg vil ikke se tilbake på bloggen som noe vondt og vanskelig, for den har vært så mye annet enn det.

Mitt lillebruktmarked vil bli snart oppgradert:0)
Så følg gjerne med:0)
Er det noe dere vil dele på hjertet også, ser dere min mailadresse  til høyre på siden.
Jeg setter pris på å høre fra dere:0)

Jeg er så glad for all den tiden og gledene vi har hatt sammen!



 Noen tanker på veien:

" Livet er et landskap som ikke er kartlagt. Det røper bare sine hemmeligheter
fra et øyeblikk til det neste".

 Gled deg over de små ting i livet, for en dag kan du komme til å se deg tilbake og bli klar
over at det var dem som var de store tingene".

Hvis du tilbringer livet med å engste deg for en storm,
så får du aldri anledning til å nyte solskinnet".


Varm og god
Vårklem

Heidi-anitha
White vintage



44 kommentarer:

Alven sa...

Synd du ikke skal blogge mer,...har likt å følge deg og alt det vakre du har vist fram her :-) Men skjønner veldig godt at du vil "starte" på nytt :-) Ønsker deg all lykke til videre i livet :-) Og kommer du på tanker om å blogge igjen så skriv til meg på bloggen min slik at jeg vet :-)

Klemmer og ønsker om en fin ny vår :-)

Rummet för välbefinnande sa...

Jag förstår dig verkligen! Du är en klok kvinna och det värmer mitt hjärta att höra att du väljer att lägga din tid på livet och dess under. För precis som du skriver så finns det så mycket fantastiskt som ibland bara går oss förbi......... Livet är här och nu!
Kommer att sakna dig väldigt mycket, men det är med stor tacksamhet jag kommer att tänka på dig ska du veta. Du har berikat mitt liv så mycket och någon gång kanske jag skickar dig ett mail med en liten hälsning!
Känner du att du har tiden och orken så kan du kika in hos mig och se hur jag gjort i ordning min nya lokal/verkstad. Är så glad förstår du, för nu kan jag äntligen få känna harmoni och ge utlopp för min kreativitet.
Var rädd om dig och jag önskar dig det allra bästa!
Med ljus och kärlek till dig, stor kram!
Mia

Simones Country Home sa...

Så utrolig leit at du ikke skal blogge mere da, for det var virkelig hyggelig å "følge" deg og bloggen din. Du må bare se lyst og positivt på ting, selv om det slettes ikke er så lett. Vet hvordan du har det, for har akkurat vært igjennom det samme. Men det er lagt bak meg å jeg ser kun fremover, å det har hjulpet meg mye. ;o))

God klem fra Simone

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Lykke til videre.
Og tusen takk for det du har delt med oss. Det har vært en stor glede. og ikke minst inspirerende.
Jeg skjønner at ting har skjedd og at livet ditt har hatt et veiskille. Jeg skønner også godt at dette må få være bare ditt. Sånn er det bare. Ting forandrer seg og vi forandrer oss.
Men jeg håper nå du kommer tilbake jeg da.
Stor klem og mange lykkeønsker videre på veien.
:)

aase sa...

Jeg sier bare at jeg håper du en dag er tilbake med dine vakre innlegg!!Vi kommer til å savne innleggene dine og de vakre bildene fra ditt vakre hjem!!

Prøv å ha det fint i din nye tilværelse og titt gjerne innom oss om du får lyst!!

Lykke til videre. Klem fra Aase

h.espe sa...

Hei gode, gode vennen!
Så leit å lese at du ikke tenker å blogge noe mer - jeg som er blitt så glad i både deg og bloggen din!! Når det er sagt Heidi, så kan jeg forstå deg godt - dagene har for få timer, og for deg dine, som har fått livet snudd på hodet forstår jeg at du velger å legge energien og tiden hos barna dine - bruke tid på å bygge opp et nytt liv. Jeg ønsker deg all mulig lykke på veien fremover. Sånn jeg har lært deg å kjenne er du en sterk person som "får det til" selv om veien nok kan bli både humpete og vond.

Tusen, tusen takk for alt du har delt med oss Heidi! Da du kom inn i blogglandia tok det ikke lang tid før bloggen din ble en stor favoritt hos meg - innleggene dine har inspirert meg så utrolig, og jeg kommer oppriktig til å savne deg! Håper at du i ledige øyeblikk kan ta turen innom og "slå av en prat" enten her på bloggen eller på facebook. OG skulle du en gang føle deg klar for å oppta bloggingen igjen - finner jeg deg i bloggrollen min, for linken til den vil jeg ALDRI slette!!!!

Masse lykke til videre min venn - nyt dagene sammen med dine !!!

Stooor goklem fra Hildegunn

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så leit at du ikke har tenkt å blogge mer. Jeg kommer til å savne innlegg fra deg, det du viser er så utrolig vakkert og inspirerende.

Når det er sagt, skjønner jeg jo også at du ønsker å bruke tiden din sammen med barna! Jeg ønsker deg lykke til med tiden framover!

Klem

Linda sa...

Jeg er forholdsvis ny i bloggverdenen, og oppdaget derfor bloggen din for ikke så lenge siden.

Du har en aldeles nydelig blogg, og det er synd at den her ender sin gang. Håper du får det fint i ditt nye hus, og at livet behandler deg vel.

Klem

LIVS LYST sa...

Jeg ønsker deg bare all godhet fremover...!!!!

Klem fra Liv

sylvia sa...

hei på deg.
trist for oss at du ikke skal blogge mer,men jeg skjønner så absolutt,da vil jeg ønske deg lykke til med livet ditt vidre.
måtte det fortsette å komme masse glede i ditt liv,det fortjener du.
klem fra sylvia

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Vil berre ønske deg lykke til vidare!!!

Klem M♥

Mamma sa...

Kjære...
Takk for et nydelig siste blogginnslag.
Med glede og takk ser jeg hver dag på hvordan livet ditt forandrer seg.
Jeg ser ei jente full av glede endelig :)
Jeg ser en mamma,med et overskudd uten grenser.
Jeg ser dere tre i lek midt i vrimmelen av hvite møbler og puter,interiør blir flytta på og malerskrin,tusjer og leker pryder huset.
Det er ro,det er latter og en åpen dør for venner og kjente. Du stråler av frihet-frihet til å leve,å få være deg selv. Valget ditt er klokt, interessen for interiør er ikke en lidenskap det er gøy. Og derfor trengs det ingen oppdateringer hele veien. Du er meget dyktig og vært en utrolig inspirasjons kilde for mange.Det skal du med stolthet ta til deg. Tenk at jeg er så heldig å ha ei jente som deg..ikke for dine kunnskaper ,men fordi du forstår deg på livet og setter de største verdiene høyest. Du er et nydelig menneske-inni å utenpå-full av kjærlighet gir du alt -å så glad jeg er i deg. I morra kommer jeg-vi skal lempe ved i sammen-tjo å hei-gleder meg jeg <3 <3

Minka sa...

Så leit å høre,men skjønner deg veldig godt..Avogtil tar livet en endring, og med det fører det og gjerne noen andre endringer med. Det å starte ett nytt liv og si ha det til det gamle er ett spring..Uansett så håper jeg alt vil ordne seg for deg, og at det nye vil gi deg mye..masse klemmer..

Trine sa...

Lykke til videre Heidi Anitha! Trist at du slutter med den fantastiske bloggen din, men jeg forstår deg godt.
Håper vi ses snart:o)
Klem Trine

Anonym sa...

Å så trist å lese at du ikke vil (på en stund i alle fall) blogge mere. Har alltid gledet meg til å finne nye innlegg fra deg - alltid vakre ord og fantastiske bilder. Kan forstå deg, selv om det er trist ;)

Ønsker deg hell og lykke videre - og gleder meg over bruktmarkedet ditt.

God Påske og klem
Mette

frøken olsens drømmer sa...

Å kjære deg,kommer virkelig til å savne deg her inne..
Lykke til på veien du nå lager;))
og jeg håper virkelig at jeg plutselig ser deg igjen her inne;)
god ny vår til deg
klem fra meg

Anonym sa...

Lykke lykke til på din nye vei:)
Kommer til å savne dine nydelige bloggeinnlegg...

Ta vare på deg selv og dine:=)

Klem Bente

Guttemamma sa...

KJære ,kjære venn.
Håper du har lest mailene mine...vil ikke si så mye her. Ble veldig lei meg av å lese dette nå...har vært lei meg lenge for deg. Om dette kjennes rett,så er det det. Jeg kommer til å savne all vakker inspiasjon fra deg og allermest de spesielt gode hilsnene dine. MEN,gleder meg alt til Haldentur til sommeren !!!
nattaklem fra meg

Mitt hvite hus sa...

Hei vennenSå leit å høre.. Men jeg skjønner deg..

Du har tatt en valg som er riktig og viktig for deg.. de stundene med de små får du ikke igjen..
Ta vare på de...
jeg kommer til å savne bloggen din masse..du ga så mye inspirasjon..

Ønsker deg masse lykke til med livet ditt, barna dine og alt..

varm klem Kerstin

Randi sa...

Heia Heidi Anitha!!
Huffa,Huffa.....men skjøna deg !!
Vil ønske deg og dine søte små all lykke til vidare !!
Nyt livet og dagane ilag med dei,åra går så alt for fort!!
Bruk tida til det DU måtte føle for no!!
Akkurat din blogg SKAL få stå på min liste her,eg kjem til å bla i den mange ganger!!


Ha ei god påske,nyt våre og tida som kjem!!

Varm god klem til deg!
Randi

Anonym sa...

Lykke til videre alle tre.... har vært helt fantastisk å lese/nyte dine blogg innlegg! Kanskje d en dag dukker opp igjen? Men jeg forstår også ditt valg!

Stor klem fra Linn, mamman til Dennis.

Goa sa...

Lycka till du fina kvinna!
Du gör helt rätt som följer hjärtat. Och så är det ju så, att var sak har sin tid.
Du har gett glädje både i bilder och ord. Jag vill tack dig för det.

Och allt det bästa till dig, alltid!

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Syns det er veldig synd at du forlater oss, men jeg forstår deg veldig godt!
ALLTID velkommen tilbake vet du!!
Lykke lykke til!;)
God påske!

Klem til deg!

Bleudelavande sa...

Hi Heidi, I didn't understand everything you wrote( google translator it isn't so clare) but I wish you all the best, and take all the time for you!!!!!
I hope too see you soon. Have a nice sunday.
Big hugs from Italy

Min Still By Maia sa...

Kjære gode, herlige Heidi Anitha!

Nå ble jeg veldig lei meg... men samtidig forstår jeg deg godt.
Du har hele tiden vært en stor inspirasjonskilde og dine vakre bilder vil alltid være i mitt hode. Jeg ønsker deg all lykke til videre. Jeg kommer ikke til å slette deg og håper du en dag er tilbake.

Tusen takk for alt du har gitt oss min bloggvenn!!!

Mange varme go`klemmer fra Maia

Pysselpalatset sa...

Heidi-anita, min goda bloggvän. Ser att du ska ge dig ut, ut i det fria. Ler över hela ansiktet. Jag önskar deg av hela mitt hjärta lycka till. Du verkar vara en sterk jänta och jag känner att du har mycket att dela med dig av. Kommer sakna dig enormt... har sett på din sida som ren avkoppling. Så till vi hörs igen, Ta väl vara på dig och de dina. Tag inte livet för allvarligt, det finns alltid något att skratta åt... min Mailadress är jeanettearne@hotmail.com ifall du får lust till att snacke... tusen lyckönskningar fra Jeanette Dansk pike strandad i Sverige

Vårt Hus sa...

Kjære deg- tusen takk for alt du har delt med oss. Jeg vil så gjerne få ønske deg all mulig lykke i din nye start i livet. Jeg håper du får alle dine ønsker oppfylt og måtte du klare å legge alt det triste og leie bak deg litt etter litt dag for dag.
Håper ikke du sletter bloggen din, slik at vi fortsatt kan gå inn å se på alle de vakre bildene. Jeg håper at jeg en dag skal treffe deg på butikken i Halden.
I meelomtiden må du ha en riktig deilig vår og sommer.
Klem Yvonne

Sandy @ My Shabby Streamside Studio sa...

Lykke til alle fremtidige sammenhenger elsket jeg bloggen din!

Rummet för välbefinnande sa...

Kikar in för att önska er en fin påsk!
Kram Mia

Home By Virginia sa...

Ååååååååh Heidi-Anita... :(

Dette var trist å lese... Elsker innleggene dine og all den inspirasjonen du gir... :)

Men jeg forstår ditt valg... Lykke til på nye eventyr... ♥

Håper du kommer tilbake engang... ;)

* God påske til deg & dine *

Varme klemmer fra Malin Virginia

vosgesparis sa...

I like the thoughts, well chosen,
Wish you a happy easter weekend,
desiree

Fågel Blå sa...

Hej!
Det var med smärta i hjärtat jag läste ditt sista inlägg, samtidigt som jag förstår att det är det du vill, jag kommer att sakna din underbara blogg, och dina fina bilder från ditt underbara hem!
Du har skänkt mej så mycket inspiration och glädje med din vackra blogg, vill att du skall veta det!
Jag hoppas innerligt att du tar väl hand om dej och önskar dej all lycka i framtiden!
Din för alltid trogna bloggvän!

Önskar dej en glad Påsk!

Kram Kathrine

Emmas Verden sa...

ønsker deg og dine små alt godt..
tida går så altfor fort..ta vare på hverandre og kos dere sammen :)
varm og god klem fra meg til deg..
Anne♥♥♥

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ønsker deg lykke til videre i livet. Du skal vite at du vil bli savnet:))

Anneli sa...

Nå er det en stund siden sist jeg var innom deg og da var det trist å lese at du skal slutte å blogge.. Det har vært fanastisk inspirerende å følge deg!
Men du skal lytte til <3 ditt og gå videre i livet ditt.
Ønsker deg masse lykke til!
Varm klem fra Anneli <3

Legacy of Love sa...

so very sorry you are leaving blogland. We will surely miss you.

I hope your new life will be very rewarding.

Stop in and visit me at my blog anytime. Open 24 hours

Hugs,
julie

magnyslillekrinkelkrok.blogspot.com sa...

..skjønner deg veldig godt... kommer til å savne all inspirasjonen din..
klemmer og lykke til...

Mia, New Room Interior sa...

Håper du velger å komme tilbake og dele et bilde med oss i ny og ne, men forstår helt at du vil ha privatlivet ditt for deg selv! Du skriver så fint!! Jeg ønsker deg virkelig alt godt! Klem

cecilia cavallini sa...

Compliments for your blog, it's magic. Cecilia

Anonym sa...

Beautiful and very interesting blog!
Big regards from Croatia.
Zondra Art

salige lavendel sa...

Lykke til videre i livet! =)

Anonym sa...

hello

your blog is very lovly.
i like your blogstyl

greatings send your conny

Det vita dårhuset sa...

Saknar dig ♥♥♥

MODERN COUNTRY sa...

Heidi Anitha,

Sitter her og leser i bloggen din og ser på de vakre bildene. Kjenner at jeg savner deg, og jeg håper at du har det godt. Jeg så deg her om dagen i byen, jeg tro iallefall at det var deg. Jeg tenkte, men var ikke det Heidi Anitha ? Det hadde vært så hyggelig å ta en prat.

Ja da var våren og også sommeren over, tenk hvordan tiden går. Du har vel kanskje funnet en ny og rolig dagsrytme som gir det energi og glede til å se fremover. Sender deg mange varme klemmer, ta veldig godt vare på deg selv. Kanskje vi en dag kan le litt sammen igjen, dey hadde vel vært koselig det :)

Gode Høstklemmer
fra Aina