lørdag 6. mars 2010

Innenfor...



Dagene, kveldene og nettene glir forbi.
Hver dag møter jeg en ny dag - i et nytt hjem og i et lytt liv...

Bare en liten hilsen på bloggen i dag,- et lite livstegn og med et stort takk til dere alle som venter på meg der ute. Kunne ønske jeg fikk vært på boklanseringen denne uken,- men det var desverre ikke muligheter for meg å få det til... Men så fint å se at så mange av dere var på Kolonihagen og ønsket den flotte Inspirasjonsguiden velkommen. Må si jeg er så spent på å se den,- håper og ønsker jeg kunne få fatt i en utgave snart:0)

Ellers går dagene til å få et nytt hjem på beina, stelle for mine 2 godinger og vente på at ting skal falle på plass. utrolig hvor mye som ligger i luften på vente på sin plass. Ikke minst var det godt å få tv og nett igjen,- etter over 2 uker borte fra omverdenen...

Jeg leser hver og en hilsen opptil flere ganger.. Jeg skal komme tilbake - samler krefter,- og snart blir det vel vår?..

Stor varm klem

Heidi-anitha

33 kommentarer:

Millas hem sa...

Fina bilder...och musik!=)

Kram Camilla

Unknown sa...

Hallo, kjære venn!

Nå ble jeg glad for å se deg her, Heidi! Har tenkt på deg idag. Ser jo huset "ditt" når jeg kjører til jobb. Har egentlig hatt fri da... Håper du koser deg i den vakre stua de, med interiørblader, blogging og god mat ;O) Vi prekæs, he,he...

Stooor klem fra meg

Maliva`s verden sa...

Hei vennen...Var så godt å treffe deg igjen. Vit at du er i mine tanker. Veldig leit at du ikke kom på lanseringen..men vi tar det igjen vøttu. VIT AT DU ER EN FANTASTISK MOR..det var det som slo meg etter vår lille samtale;o)
Ønsker deg alt godt for fremtiden...varme tanker til deg fra Maliva

Rosor och Spetsar sa...

Härligt att höra av dig igen,och skönt att du kommit iordning lite i ditt nya hem.Ha en fortsatt bra helg
Kram
Annelie

Home By Virginia sa...

Hei kjære Heidi-anita :)

Ser at du er på nye eventyr i livet ditt... Livet tar jo ofte nye veier... Slik er det bare... Men det virker nå som ting faller på plass for deg å det er flott å se... :)

Ønsker deg alt godt fremover ♥ ♥ ♥

Gleder meg til du begynner å blogge igjen for fullt...!!! :D

Varme klemmer fra Malin Virginia

Rummet för välbefinnande sa...

Så gott att höra från dig! Varje dag har något nytt att ge, och varje dag ger också nya möjligheter.
Du är på god väg kära du.
Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
Många kramar Mia

A-H sa...

Å som jeg tenker på deg:) Godt å høre fra deg her igjen:)

Jeg har lest nyeste Jeanned `d Arc Living, og kost meg med repotasjen din! Du er utrolig flink å gjøre det vakkert rundt deg, og jeg er sikker på at ditt nye hjem blir nydelig!
Det er så sant som du skriver, et hjem skapes ved at man har det harmonisk!

Ha gode dager:) Klem

frøken olsens drømmer sa...

Hei min kjære;))
Du får det til og du kommer til å lykkes !
Bare vent skal du se ...
våren venter på deg,tenk så mange nye dører.. alt kommer til å bli bra,så ikke hast med våren den venter sammen med deg..god god klem fra meg;))
og du spiller alltid den nydeligste musikken på bloggen din

Stine sa...

Så flotte bilder, gleder meg til fortsettelsen :) Er forresten veldig misunnelig på den flotte lysekronen din, jeg! Ønsker meg en sånn en på soverommet...

Varme klemmer til deg!

sylvia sa...

hei.
så flott å høre fra deg igjen,.
godt å høre at det går bra,ja nå venter vi på våren,kommer fra i morra,melder om sol å varmegrader ut neste uke,så da blir snøen litt vekk.
lykke til med utpakking.
klem fra sylvia

Marit sa...

Velkommen tilbake til "vårs"! Koselig at ting begynner å ordne seg. Snakker litt med Susanne i blandt - så jeg følger med...
Lykke til videre!
Klem Marit :o)

Anonym sa...

Hei vennen...
Så koselig å se deg her igjen:-)
Bruk tiden Heidi-Anitha, alt faller på plass etterhvert,kreftene kommer tilbake.. Du kommer til å få det så godt som du aldri har hatt det før, og det fortjener du virkelig.
Tenker på deg,lykke til med alt som skal falle på plass, det kommer du til å klare kjempe fint :)

God klem fra Anita

Simones Country Home sa...

Heia.

Ja håper du snart kommer tilbake ja. ;o)

God klem fra meg. ;o)

Hanne sa...

Hei Heidi-Anitha:)

Jeg ser allerede hvor vakkert dette kommer til å bli og gleder meg til masse mere bilder!

Klem,Hanne.

Randi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guttemamma sa...

Hei kjære!!
Savnet deg på tirsdag...og synes det er så godt å høre fra deg igjen. Har tenkt og tenker sånn på deg,Heidi-Anitha....
VET at du er i ferdi med å skape deg et vakkert hjem for deg og dine små og solen og våren kommer,jeg lover...
varme klammer i bøtter og spann

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Heidi-Anita! Så hyggelig å høre fra deg igjen:) Håper du trives i din nye bolig!? Godt å høre at ting begynner å "falle på plass" ... Ønsker deg og dine to små alt godt!!

Klem klem
Anette:)

H elle K sa...

HEI, Godt å høre at det går fremover for deg og dine små. Alt ordner seg etterhvert, du må bare gi det litt tid. Klem Kristin

Legacy of Love sa...

what a beautiful home!
God Bless

Mitt hvite hus sa...

Hei kjære deg... godt å høre fra deg her inne...

håper du koser deg med å skape et nytt hjem... og jeg er helt sikekr påa t det blir like vakkert somm det andre..

o9g at du setter dine barn som nr 1 er jeg ikke i tvil på i det hele tatt...

Ta godt vare på deg selv i denne perioden..stell pent med deg selv..for det fortjener du..

klem Kerstin

Anonym sa...

Godt å se at de va liv i dæ...Æ har fulgt m bloggen di ei stund.Æ ønske dæ å dine alt godt videre. D går nok bra m dæ, du står han av som man sir hær oppe.Hilsn fra Tove

Les Cotrions sa...

Nice to see you Heidi-Anitha! Hope you're getting better! Your photos are very charming as usual!
See you soon!
Vale

Emmas Verden sa...

så godt å høre at ting faller på plass for deg Heidi-Anitha..unner deg alt det beste!!!
gleder meg til å se bilder fra det nye hjemmet deres..vet at det blir vakre bilder :)
kos deg med dine kjære små..
klem Anne♥♥♥

Pysselpalatset sa...

Goe Heidi-anitha, jag följer dig tassande lite i utkanten... Ser att du går igenom en stor förändring och jag vet av egen erfarenhet att det är stort och svårt och att iblan så tar bara krafterna slut... för man ska hela tiden vara stor och stark.. för sina barns skull... Men nu är det inte långt kvar innan naturen omfamnar oss med värme och grönska.. ger din kropp mer kraft att läkas... önskar det vore en möjlighet att lätta bördan från dina axlar... men jag vet... att efter regn kommer sol... jag är bergis... så håll ut och glöm inte njuta av din möjlighet att bestämma själv.... Allt gott till dig och grattis på kvinnodagen... kram Jeanette

Kris sa...

Va fint att höra av dig igen!
Har längtat efter dina inlägg :)
De e så stämningsfulla!
Önskar dig krafter att fortsätta och få ordning på ditt mya liv!
Ha en bra Qvinnodag!
Kram Kristina

Linecas have sa...

Man går glipp av mye når man har bloggepause. Noen ting vil man jo helst gå glipp av også, for ikke alt som skjer er like enkelt og greit. Jeg har vært der du er så jeg sender et lass varme tanker og klemmer til deg fordi jeg vet at de kommer godt med uansett om de er virtuelle eller ei.
Klem!

Unknown sa...

Har glemt telefonen i butikken, så jeg håper du er innom her, Heidi :O) Det ble ikke jeg som hentet Adrian på turn. OC var ute på ski, og kom hjem for 1 time siden. Sen middag som du skjønner... Jeg kommer bort med lyskronen imorgen istede. Da skjer det ingenting på kveldstid. Gleder meg til en kopp te i den vakre stua de da :O) Snart er det Frustrerte fruer og Privat Practice :O) Vi sees imorgen!

Stooor klem fra meg

Anonym sa...

Nydelige bilder og vakker musikk H A:-)
Våren kommer den - det vet du..!
Tenker på deg ,du vet hvor jeg er:-)
Varm klem,Hege.

Anonym sa...

Å så godt å høre at det er liv i deg igjen :)
Stadig inne på bloggen din for å se etter nye innlegg, så det er godt å se at du er tilbake :)

Ønsker deg gode dager fremover :)

Klem, Mette

Toril sa...

Takk for titten på en nydelig side..med sååå masse fint og sette øynene på !Kommer bestemt til og følge med din inspirerende blogg..oii så flott du har det :)
Ha det godt...nyt våren som snart kommer ;)
En liten hilsen fra
Toril
http://www.mydreamworld.org

Ella på Bråkmakargatan sa...

Alltid så fina bilder på din sida, Tack för inspirationen.

Elisabeth

Mia, New Room Interior sa...

Snart blir det vår!! :-) Gratulerer med nytt hjem! Ser det er lenge sia jeg har vært her inne hos deg, men er jo som alltid mye, mye ydelige bilder å se på!! HA en fin kveld! Klem

chaussures mbt koshi sa...

bon site et je reviendrai la prochaine fois.