mandag 8. desember 2008

Engler i blandt oss



Ja... jeg kan ikke stå i mot dem.. Englene. Har alltid vært glad i engler, og vil sikkert også alltid være det...

Denne er ny i samlingen. Fra butikken jeg bruker dagene mine for tiden. Det er så gøy! Jeg må si at jeg storkoser meg, og timene bare fyker ivei mens jeg er der...

Til uken blir det fullfart og mye jobbing... Mulig at det får gå ut over bloggingen akuratt nå som det er jul, - men alt vil roe seg igjen etter julefreden har senket seg og englene har kommet til oss med bud.. Julebudskapet er så vakkert....






Tror det kan være viktig jeg, med en liten ekstra tanke - en følelse å kjenne på, hvorfor vi feirer jul.
Kan være fort gjort å glemme midt i alt maset,- om alt som opptar oss. Det er jo Jesus vi feirer, og vi er heldige å få være med på hans dag...


Jeg syns det er koselig med pakker og slikt til jul ,men det behøver ikke være store og dyre saker.
Men at det menneske som har tenkt på meg, og vil kjøpe en liten ting som appelerer til meg- det er koselig denne dagen...

Å vise kjærlighet og godhet mot hverandre skal vi jo også gjøre hele året, ikke bare denne dagen, på Julaften. Hverdagene kommer så fort, og trenger vell så mye pleie, omsorg og nestekjærlighet...





Denne vakre englepiken er som et gammelt glansbilde dyppet i sølv og glitter. ..Den er helt uimotståelig søt, og pryder spisestuen og skaper julefred. Synd bilde mitt ble så uklart... Den ble en helt klar favoritt hos veslejenta mi også:)


Håper julestemningen brer seg ut i de vakre hjemmene deres om dagen. Jeg håper det vil komme litt frost og en tanke hvit snø på bakken her snart... Da vil også jeg kjenne litt kribling i magen tenker jeg.

Nyt dagene og hverandre!

Klem Heidi

15 kommentarer:

Magdalena sa...

engler er alltid vakkert,- et must,-
særlig i disse tider***
natti~~~¨

Unknown sa...

Takk for en koselig dag Heidi:O)
Så moro at Cornelia likte den lille englejenta. Sansen den lille frøkna der ;O) Har ikke fått begynt på regnskapet men, det kommmer en dag imorra også ;O)

Nattakos fra meg

h.espe sa...

Hei på deg!
Jeg også elsker engler, og har mange av dem - noen helårsengler, og mange juleengler... Englejenta di var bare helt skjønn, så den forstår jeg godt er en favoritt :o)

Ønsker deg en herlig førjulsdag - kooos deg masse!

Klem fra Hildegunn :o)

Jenny Oak Fae sa...

Så vackra änglar du har..!

: )

Kram, Jenny

<3

Unknown sa...

Nydelige engler, særlig nå til jul er de med på å minne oss om julens virkelige innhold.
Du må ha en hyggelig adventstid.
Klem...Ellen

Lisemoren sa...

Engler hører med til julen. Så fine dine var, mange vakre bilder. : )

Guttemamma sa...

Vakre bilder og vakre tanker!! Klem fra meg

H elle K sa...

Så vakre engler, det er noe man alltid må ha.. Kos deg videre. Klem kristin

lottens vita och gröna sa...

hallå heidi! jag med är en som faller som en kägla för änglarna och din övre är ju helt underbar, jag har sett en liknande fast i helfigur och flygande, ohhhhhhh vilka bilder du visar jämt, som ljuv musik!

varmkram till dig //lotten

Josefine sa...

Hei:) Så masse fine innlegg.. disse englene dine er jo bare så skjønne. Og nå i førjulstiden er de jo så ekstra vakre! Så kjekt at du har fått jobb som du trives med:) Regner med du koser deg masse med ungene for tiden. Ønsker dere en flott uke videre, klem Josefine

moa sa...

englene dine er vakre...
så fint at du koser deg i butikken..
nattaklem fra moa

Penseldraget sa...

hej
vilken vacker blogg du har kul att jag hittade till dig...=) jag älskar änglar och målar dom ofta på mina möbler m.m kika in hos mig om du vill
klem pia

Inspiration i vitt sa...

Vilka vackra änglar det bor hos dig, där trivs dom nog i värmen och harmonin.
Kram på dig/ingela.

Jenny Oak Fae sa...

TACK så hjärtligt för din fina kommentar...jag blev så glad för den..!

: )

KLEM & ha det GOTT!

Jenny

<3

Penseldraget sa...

TUSEN TACK för dom varma orden de gör mig varm i hjärtat....jag lägger till dig på min blogglista...
stor kram pia