søndag 10. januar 2010

Romantisk Eventyr..








Kjære lesere!


Gir dere en liten smakebit av hva dere kan finne av bilder fra mitt soverom i denne utgaven av Magasinet.
Det er en lite tips -inspirasjonsguide,- og de flotte bildene er tatt av Aina,- som virkelig kan det hun holder på med, dyktig til å se skjønnhet i de enkle ting ,- og hva som skal til for å skape stemning rundt det hele. Glad for å ha møtt profesjonelle som kan fotografere - føler jeg har mye å lære der...

Som jeg skrev i tidligere innlegg var jeg noe urolig for hva som ville møte meg - alle er vel litt redde for å publisere noe som  kanskje ikke vil bli så bra? Tror de fleste er med meg i denne tanken..Men jeg var kanskje litt føre-var..som vi sier..

Og sovrommet vårt, var nok ikke det enkleste utgangspunktet for å si det slik...
Da bildene ble tatt på en mørk og trist dag uten tegn fra solskinn ute..Lyset har jo så mye å si for innendørs fotografering...

Men ut fra det hele håper jeg det kan være til glede for den som leser bladet.

Ønsker alle en deilig Søndagskveld.
(Bildene i dag er tatt rett ut fra bladet)


Klemmer Heidi-anitha

19 kommentarer:

Crinoline sa...

Gratulerer,Heidi-Anitha.Bildene er nydelige.Nå gleder jeg meg til at bladet kommer i butikken her i byen.Klem

Maliva`s verden sa...

Ja dette var eventyrlig vakkert og romantisk. Gratulerer..dette kan du;o)
Nå gleder jeg meg til å få bladet i min hånd...Varm klem fra M-L

ANETTESHUS.COM sa...

Jeg synes bildene ser flotte ut jeg, Heidi-Anita?! Hva er det du ikke var fornøyd med ...

Klem
Anette:)

Mitt hvite hus sa...

Gretulerer med flott repotage... har ikke fått lest dene nda ..men bildene var nydelige..


Klem Kerstin

Fågel Blå sa...

Åhh vad spännande, och vilken fin bild på ditt sovrum.....
Önskar dej en skön och avkopplande Söndagskväll!
Kram Kathrine!

Henriette's innfall og påfunn sa...

Flotte bilder av ett vakkert soverom! Dette kan du være fornøyd med :-)

Monica sa...

åååå så ndyelig vakkert, jeg gleder meg supermye til bladet kommer ut. Soveromsinspirasjon trengte jeg absolutt:) Klem fra Monica

huset på øya sa...

Hei Heidi-anitha.
Denne sneakpeaken var jo som en romantisk eventyrdrøm! Synes det så flott at du stiller opp på en slik henvendelse! Gleder meg til å se mere :) Dette var herlige bilder synes jeg. klem Vibeke

H elle K sa...

Hei heidi - Anita.
Jeg har sett bladet og det var vel ikke dårlig det vel? Nydelig stemninger hos deg. Gratulere.....
klem Kristin

My home is my Castle sa...

Helt nydelige bilder... Alldeles nydelige ;)

Klem,Kari

Jeanette sa...

såååå nydelig soverom! gleder meg til å komme en liten tur til deg !

det må være litt spesiellt å se bildene fra hjemmet sitt i ett blad! blir jo like spennende neste mnd oxo da!

ses en dag til uken snuppa!

klem klem

Lille Liljehvit sa...

Helt nydelige bilder!! :)

Ha en god Søndags kveld!

Lille LiljeHvit

:)

Rummet för välbefinnande sa...

Ja du kära vän. Jag har köpt magasinet och fort upp med sidorna från ditt sovrum. Jag bara njuter alltså. Det är så vackert, så vackert. Hela tidningen är ju i särklass - som vanligt. Ser fram mot nästa nummer nu, otålig som ett barn *ler*
Du har ett otroligt vackert hem så sträck på dig riktigt ordentligt. Sen ett stort tack för att du delar med dig av det så vi får möjligheten att njuta av det.

Stor kram Mia

Les Cotrions sa...

What a beautiful and romantic atmosphere!
Happy new week!
Vale

frøken olsens drømmer sa...

Det var kjempe lekkert ;))
Rett og slett;))
Skal gå inn på bloggen og prøve å redigere noe av teksten jeg skrev .
klem fra meg

Bleudelavande sa...

Hi Heidi-Anita, Congratulations for your wonderful exsperience with Jeanne d'Arc Living!!!!
What magic atmosphere!!!!
I love all very much!
Have a nice week

Anonym sa...

Hei Heidi-Anitha :)

Så koselig soverom, ble jo kjempe fint:) Åhh som jeg gleder meg til å lese magasinet denne gangen:) Så gøy at det var ditt hjem de ville lage en repotasje om.
Men kan god skjønne at du var spent på om bildene var bra og hvordan det vil se ut på trykk, vil jo at det skal være best mulig. Men med en god fotograf så er det utrolig hva de får til selv på en mørk og trist dag :)
En super fin dag til deg, nyt den:)

Har enda ikke fått til musikken, men gir meg ikke... Driver med en liten overhaling på bloggen om dagen, men har glemt så mye om hvordan jeg gjør tin og tang...

Klem Anita

Guttemamma sa...

Du må være såååå stolt!!! Lekkert, du vakre...
klemmer

Min Still By Maia sa...

Kan ikke vente med å se bladet!! Aina er virkelig så flink til å fotografere!!

Soverommet deres ser ut som en drøm!!! Bare vær stolt du vennen :)

KLEM