onsdag 9. juli 2008

Spisestuen


Min lille spisestue er vel det mest vintage-pregede rommet ihele huset. Spisestuen har jeg kjøpt billig i fra nettet og pusset opp, malt hvit så klart, :) og trekt om stolene selv i linstoff.


Speilkommoden er gammel, etter min fars barndom. Den har jeg selv mange gode minner i fra da jeg var lita. Den hadde jeg som sminkebord/kommode på jenterommet mitt. Den har også fått en omgang med penselen , og fullt brukelig i dag. Jeg har også et stort skap som jeg også har funnet på nettet for en billig slant, ble hvitmalt det også!


I min yndlingsbutikk i Halden " Alle tiders gaver og interiør", er jeg mye å småhandler interiør og småting til huset. Jeg har nå bestillt nye fine hvite lingardiner fra housedoctor, og hvite lampeskjermer fra samme leverandør. Kan tro jeg gleder meg til å få varene i hus! Selvfølgelig får dere se nærmere på hva jeg snakker om, i et senere innlegg.
Ønsker alle en god kveld, og jeg blir kjempeglad om dere vil legge inn noen kommentar til meg!

Ingen kommentarer: